سفارش تبلیغ
صبا ویژن

........*عشق*.....*متن های عاشقانه*.......

پنج شنبه 86/10/20 :: ساعت 4:57 عصر

سخنان بزرگان در مورد عشق

الیزابت بارت براونینگ: چقدر تو را دوست دارم؟ بگذار بشمارم. تو را به عمق و پهنا و ارتفاعی که روحم میتواند طی مند. در آن لحظه که روحم به پرواز در می آید و به فیض الهی میرسم

آلفرد تنیسون: دنیا فقط به عشق نیاز دارد، عشق شیرین. این را وقتی بیش از همیشه غمگینم می فهمم. بهتر است عاشق باشیم و ببازیم تا اینکه هرگز عاشق نباشیم

شکسپیر: به درخشش ستاره ها شک کن، به گردش خورشید شک کن، به واقعیت حقیقت شک کن، اما به عشق من شک نکن!

ساموئل باتلر: با جرأتمی گویم که خدا عاشق است، اما چه شیطان موذی ای است این عشق


نوشته شده توسط: مسعود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوستت دارم
[عناوین آرشیوشده]

  • ........*عشق*.....*متن های عاشقانه*.......
    مسعود
    هو معشوق دل خوش عشق شما نیستم ای اهل زمین به خدا معشوقه من عشق بالایی است.من مسعود ام 16 سالمه.از اینکه به وبلاگم اومدی ممنونم امید وارم بازم به من سر بزنی
  • ........*عشق*.....*متن های عاشقانه*.......


  •